Hunting Tianna´s Blæs Becca

Hunting Tianna´s Blæs Becca
Stueopdræt efter Hunting Tiannas Blæs Becca og hendes afkom. Vi vægter Gordon Setterens naturlige jagtinstinkter og hvalpenes prægning højt. Hvalpe sælges primært som markprøve- og jagthunde, men deres evne som familiehunde vægtes også højt. Vi fik i efteråret 2021 også en Engelsk Setter

Sider

lørdag den 17. december 2011

BF kuldet flytter hjemmefra (skrevet af Rikke)

"De gamle" er taget til julefrokost og jeg (Rikke) er alene på skansen med Blæs Becca, Tilde og de tre sidste hvalpe: Walter, Falco og Zigga. Jeg prøver at få lavet mit eksamensprojekt, men det er svært når man samtidig skal nyde den sidste tid med de dejlige hvapser!!
Vi savner vores hvalpe, men er rigtig glad og tryg ved alle de nye familer. Blæs Becca synes dog efterhånden denne dårlige joke har taget overhånd, og vil gerne have sine hvalpe tilbage - men mon ikke hun i længden bliver glad for det kun er Zigga der bliver?


Den første der tog af sted var Diva.
Diva er faldet i søvn på Kenneths jakke i sit nye hjem i Norge.

John Bak hentede Isa idag, og vi fik hilst på hendes nye legekammerat som Christina hentede for fem dage siden hos Kennel Troldmarken. Det må være skønt at have en man kan vokse op sammen med, både for Isa og Tia Maria der nu begge er flyttet til Kennel Æblevangen. Zigga og mor sneg sig også med på billedet.


Det er svært at fordybe sig i David Lynch´s værker, når man kan lege med dem her istedet!
Heldigvis har Walter lovet mig, at jeg må sige han har spist min opgave, hvis jeg ikke bliver færdig i ordenlig tid.