Hunting Tianna´s Blæs Becca

Hunting Tianna´s Blæs Becca
Stueopdræt efter Hunting Tiannas Blæs Becca og hendes afkom. Vi vægter Gordon Setterens naturlige jagtinstinkter og hvalpenes prægning højt. Hvalpe sælges primært som markprøve- og jagthunde, men deres evne som familiehunde vægtes også højt. Vi fik i efteråret 2021 også en Engelsk Setter

Sider

søndag den 2. juni 2013

Storesøster Tilde er et hit (indlæg af Rikke)

Tilde er et kæmpe hit hos de små, og Becca virker også vældig tilfreds med lidt aflastning.

For hver weekend jeg kommer hjem på besøg, har de rykket sig helt vildt!! Motorikken bliver bedre, farten sat op, og legen vildere og vildere :) Det er rigtig dejligt at se.

Jeg havde lovet en veninde ,at hun skulle få lov til at se hvalpene så jeg tog BD Tilde og BZ Albert med ud til min gamle rideskole. Det var en stor oplevelse, men Albert kunne heldigvis sove i bilen hele vejen hjem.

Nakkehages BD Tilde med to BZ'er hvalper


Tilde har mange fans i flokken.

BZ Rosas familie var på besøg.

De forstår stadig at tage en ordentligt skraver...

BZ Albert og BD Tilde kom med mig ud og hilse på min gamle hest.

Albert fik ud over heste også hilst på køer og gårdens stooooore schæfer hund.

I stalden var der fri leg, der blev hoppet i hø og smagt på hestepære. 
Se også:
Nakkehages BZ kuld 5,5 uger nr. 1. Leg med storesøster Tilde
Nakkehages BZ kuld 5,5 uger. Leg med træsko